Az első világtörténelmi jelentőségű interplanetáris társadalmi kapcsolat a Föld és a Mars népei között 1956-ban

( Tanulmány )

3. rész

És mihelyst elkészült Genovese tudós csapatának ez a repülő járműve, attól fogva egyszerűen csak "hajónak" nevezték azt. Ez a repülő "hajó" egy speciális ötvözetből készült, melynek minden menet közben fellépő nyomást és hőmérsékletet ki kellett bírnia. A gömbalakú hajó két egymástól elszigetelt kamrából állott. A külső és a belső egy abszolút légmenetes térrésszel volt elválasztva.

A belső kamra vagy kabin fel volt szerelve mindenféle fontos műszerrel és az utasok kényelmét szolgáló berendezésekkel, például légkondicionálóval is. A légüres tér a két kamra között egy óriási energia-akkumulátorként szolgált. Ezt az energiát a jármú külső felületéről gyűjtötték össze - éppen ezért kellett ez a gömbforma, hogy hatékony legyen az energiafelvétel.

A két kamrát vagy kabinrészt üvegszerű támasztékok tartották szilárdan egyben és sok felületi kémlelőnyílással is rendelkeztek, hogy belülről tökéletesen látni tudják 360 fokban a külső környezetet.

A repülő gömb északi és déli csúcsán két csőszerű kidudorodás volt található, melyek az elektromos turbinák helyéül szolgáltak és amelyek a gömb fel-lemozgását tették lehetővé.

De azt azért hozzá kell tenni : valójában az északi-déli turbinák a földi gravitáció leküzdésében játszottak lényeges szerepet - épp úgy, mint a mi helikoptereinknél a főrotor! Csakhogy ezt az egyszerű tényt mai napig még a műszaki értelmiségnek sem közlik, és a hivatalos fizika továbbra is valami felhajtóerőről hazudozik! És hogy ez mekkora hazugság, és hogy nincs más szándék emögött sem, minthogy az emberek még véletlenül se álmodjanak valami szabadenergiás közlekedési eszközről, mi sem mutatja, hogy szinte már hittételként merevedett meg, hogy a helikopter egy aerodimamikus jármű ( lásd pl. a wikipédia helikopter cikkét is ). Ugyanakkor melyik tisztelt műszaki értelmiségi vette a fáradságot, hogy egy helikopter mozgását - ez lehet helikoptermodell is - letesztelje légüres térben is??? Mert akkor rögtön kiderülne - ha elég nagy fordulatszámot elér a rotor -, hogy a helikopter szabad térbe emelkedése független a levegőtől, és egyedül a rendszer fordulatszámától, azaz a saját gravitációs mezejének felépülésétől függ!!!

Vagyis ugyanoda jutottunk, mint a tanulmányunk első részének a vége felé: a gravitációs erőtér független a tömegtől, egyedül az adott rendszer relatív forgásállapotától függ!

( A "forgásállapot" persze nem hivatalos fogalom, de a "perdület" kifejezést, mivel az hivatalos fizikában a tömeggel is összefüggésben van, már nem szerencsés használni. )

Ellenben Magyarországon is mit látunk? A nagy fizikus zsenik a néphez mikor szálltak le annyira, hogy esetleg az igazságról is tájékoztassák? Vagy nekünk már csak a valóban tiszteletre méltó tudású alternatív fizikus, Egely György tud a néphez szólni? Jóllehet 20 év óta bizony ő is sokszor ismétli magát, pl. azzal is, amikor arról beszél, hogy kiskorában mennyire unatkozott az orosz órán és ezért kitépdeste a legyek szárnyait, majd ilyen állapotban próbálta újra reptetni őket - és akkor hirtelen jött neki a nagy felismerés : levegő nélkül is lehet repülni! - Nagyszerű, kedves György, de akkor miért nem vontad le ebből az elemi tényből az alapvető következtetéseket??? És miért úgy írod a valóban figyelemre méltó könyveidet, hogy az az új fajta gondolkozás számára kevés, a réginek meg már sok? És miért nem mersz Te sem teljesen szakítani a dogmatikus fizikai világképpel? És miért nem lehetett egyszer sem olyan egyszerű kísérleteket végezni, amely egyértelműen megmutatná házi körülmények között az antigravitációs hatást?

Mert pl. a helikopternél is pusztán a rotor forgását nem a belsőégésű motor biztosítaná, hanem bármely más tisztább energia, akkor ez a repülő szerkezet vajon mihez állna közelebb? Egy aerodinamikai járműhöz vagy egy ufóhoz?

Genoveséék tehát ellátták repülő gömbjüket az északi-déli pólusokon ( ez szintén kozmikus analógia, hiszem a mi forma-világegyetemünkben a legtöbb égitest gömb alakú, melynek a legfontosabb pontjai a mágneses északi-déli sarkok ) elektromos turbinákkal, melyek az antigravitációs hatást biztosították, ugyanakkor a gömb belső, központi tengelye mentén beépítettek két főperiszkópot is, melyek a kémlelő nyílások mellett a legfontosabb vizuális tájékozódási eszközök voltak, főleg távolabbi pontok azonnali vizuális felismerésénél a csillagászati távcsőhöz hasonló nagyítóképességük miatt. ( Ez a főtengely mentén beépített periszkóp-funkció az Adamski típusú vénuszi felderítőhajónál is megtalálható. ) Ezek a periszkópok pedig közvetlenül az északi-déli turbinák felett helyezkedtek el.

A gömb horizontális, vízszintes irányú mozgását pedig négy, középen 90 fokonként elhelyezett, az északi-délinél valamivel kisebb elektromos turbinák biztosították, így összesen hat turbina volt található rajta. Ezenkívül volt még a keleti és a nyugati oldalon két kiálló mágneses antenna, melyek az oldalirányú mozgásnál segítettek, még pedig abban, hogy a gömb egy pillanat alatt irányt tudjon változtatni, úgy, hogy az egyik antenna semlegesítette a mágneses teret abban az irányban, amely felé éppen a repülő szerkezet tartott.

Ez tehát az a jellegzetes és híres-hírhedt ufó-mozgás, melynél mind a mai napig a tisztelt "ufó-kutatóink" értetlenül bámulnak! Pedig már ez a mozgás is egyértelmű bizonyíték arra - és ez azon a millió ufó-felvételen is jól látszik, melyeket az utóbbi kb. 60 évben készítettek -, hogy amit látnak, az ufó, és nem Vénusz, nem meteorológia ballon, nem mocsárgáz, nem diszkófény - és főleg nem közönséges földi repülő!

Mert egy közönséges földi repülő- ahogy minden közönséges űrhajó is - valójában nem más, mint egy repülő koporsó, ahol annyi elemi életbiztosítása sincs az utasoknak, hogy a repülő belsejében lévő mágneses teret elválasszák a külső mágneses tértől!

És hogy ezt az abnormalitást miért tartja természetesnek a mai emberiség? - azért, mert az oktatásunk és tudományos tekintélyek révén a newtoni világkép hazugságait verték az emberek fejébe, melyet aztán a relativitás elmélet meg a kvantummechanika egy óriási rákos daganattá növesztett az önhitt értelmiség agyában!

Ezért van az, hogy el sem tudják képzelni, hogy amikor az ufó hirtelen irányt vált, akkor a benne lévő utasok miért nem lapulnak szét azonnal palacsintává a falán. És még a mi "Keviczky Kálmán-díjas" ufó-kutatóink is csodálkozva tárják szét a kezüket mondván : " Ez a jelenség a mai fizika törvényeinek teljesen ellentmond, de talán majd valamikor megértjük!" - Mikor, kedves uraim? Száz év múlva, vagy ezer év múlva, mire a földi élet addigra már vagy egy tucatszor kipusztul, éppen az alkalmazott primitív és súlyosan környezet- és emberszennyező technológia miatt?

Vagy még mindig Narcisio Genovese történetét is tudományos-fantasztikus regénynek tartják, tisztelt ufó-kutató uraim? Miközben a mindennapokban tudatilag 100%-ig próbálnak megfelelni a "társadalmi elvárásoknak", de hétvégeken a különböző konferenciákon és előadásokon az ufókról bájcsevegnek, de természetesen mindig tudománypolitikailag korrekt módon, hogy véletlenül se tegyenek fel olyan valóban kényes kéréseket, melyek alapjaiban kérdőjelezik meg a modern materialista áltudományt!

Éppen ezért kell folyamatosan kihangsúlyozni - és a honlapunk is ezért született -, hogy az ufó-jelenség alapvető megértéséhez teljesen új spirituális szemlélet kell! Ez elengedhetetlen! E nélkül ugyanis minden ufóról való beszéd olyan, mintha Dunába vizet hordanánk - vagyis pótcselekvés! Mert ahogy egykor a marxizmus-leninizmus intézetétől is hiába vártuk volna el, hogy bebizonyítsa Isten létét - mivel már az alapszemléletük is hibás volt -, épp úgy a modern tudománytól sem várhatjuk, és főleg nem az ő ufóval kapcsolatos megmondó embereitől ( Hynek, Vallée, Sagan, Asimov, Lem, A. C. Clark, Drake, Friedman, Hawking stb. ), hogy feltárják az igazságot, mikor egzisztenciálisan ezerszeresen a materialista sötétséghez vannak kötve! Vagyis hazudtak/ hazudnak mindig, mindenütt, minden hullámhosszon...

Nos, az ufó hirtelen helyváltoztató képessége az egyik alapvető és minimálisan megkövetelt tulajdonsága ( a másik az antigravitációs képessége ), mely miatt ezt a közlekedési eszközt egyáltalán ufónak vagy interplanetáris járműnek lehet nevezni, és amíg sem a félhivatalos ufókutatás, sem a hivatalos tudomány nem akarja megérteni ezt a jelenséget, addig nincs joguk arra, hogy az embereket becsapva vagy egyszerűen letagadják a jelenséget, vagy félremagyarázzák, éppen azért, hogy az emberiség elemi spirituális ébredését - mert az ufójelenség már az ötvenes évektől valójában Krisztus/Maitréja újra eljövetelének a jele, ahogy ezt minden szentkönyvben már évezredekkel ezelőtt leírták! - lehető legkésőbbi időpontig tolják el!

Kiemelt cikkek

Telosz város bemutatása

Telosz, földalatti városról részletesebben:

Telosznak 1,5 millió lakosa van.

A város a Mt. Shasta (Saszta) hegy gyomrában kupola alakú.

Mérete: 2,4 km széles és 3,2 km mély

5 szintből áll.

1. szint:

Ez a legfelső szint a kereskedelem, az oktatás és az adminisztráció központja.

Található itt egy piramis alakú templom is, mint a központi építmény, befogadóképessége 50.000 fő.

Körülötte kormányzati épületek vannak, a feljegyzés csarnokai, művészeti és szórakozási létesítmények, egy szálloda az ide látogató küldöttek számára, egy palota, amelyben Ra és Rana Mu uralkodópár él (30.000 év óta ők az uralkodók itt), egy kommunikációs torony, egy űrkikötő, iskolák, élelmiszer- és ruhaelosztó pontok, valamint sok lakóhely is.

2. szint:

Előállító üzemek találhatók itt és egyben lakószint is.

A házak kerekek, ezért pormentesek.

Mint a felszínen, itt is vannak házak egyedülállók, párok és nagyobb családok számára.

3. szint:

Hidropónikus kertek.

A fejlett hidropónikus technológia látja el az egész ötszintű várost zöldséggel és gyümölccsel, és elegendő termést biztosít a városközi kereskedelem számára.

Minden termesztett növénynek nagy és ízletes a gyümölcs-, zöldség- és szójatermése, így sokoldalú és változatos étrendet biztosít a telosziak számára.

Minden Belső és Közép Földi város lakossága vegetáriánus, de Teloszban a húshelyettesítő növényeket is termesztik, amikkel hús nélkül húsízhatást tudnak elérni.

4. szint:

További hidropónikus kertek és azokkal összefüggő feldolgozó létesítmények, valamint néhány természeti park is itt található.

5. szint:

Ez a vadaspark szintje.

Körülbelül 1,7 km-rel a felső szint alatt található, ez a szint egy pompás természeti terület.

Élőhelyként szolgál számos állatnak, köztük sok olyan fajnak is, amelyek a Földfelszínen már kihaltak.

Itt minden állatfajt erőszakmentes légkörben nevelnek fel, azokat a fajokat is, amelyek a felszínen ragadozóknak számítanak.

Őket húspótló szójával etetik, ezért ezek az álatok is szelidek lesznek és szabadon érintkezhetnek az emberekkel.

Itt pl. szabadon kóborolhatsz a vadonban egy kardfogú tigrissel is...

Másrészt ez a szint különösen sok oxigén termelésével járul hozzá a teloszi bioszféra egyensúlyának a fenntartásához.

Telosz nyelve:

A lemúriai Solara Maru (a fény nyelve) nyelvet beszélik, ami szent nyelvenek számít. Telosziak úgy tartják, hogy az ő nyelvükből alakult ki a szanszkrit és a héber is.

Kormányzata:

Telosz legfőbb uralkodója 30.000 év óta egy isteni királyi pár.

Mellettük van egy Kormányzó Tanács 12 főből, 6 nőből és 6 férfiból.

Komputerek:

Minden háztartásban van egy aminósav-alapú szuperintelligens komputer, ami napi személyes problémáktól, az oktatásig ,az egészség megőrzéséig ad jó tanácsokat, de épp úgy galaktikus szintű kommunikációt is lehet folytatni vele.

Pénz:

Pénz Teloszban sincs, mivel mindenki mindent alanyi jogon ingyen megkap - ez galaktikus törvény!

Közlekedés:

Városon belül a mi drótkötél pályáinkhoz hasonló kabinszerű eszközökkel közlekednek, de a Közép és Belső Földi városok között hipergyors vákuum maglev-vasútakkal, melyekkel elérik a 4500 km/ óra sebességet.

Szórakozás:

Természetesen vannak színházak és koncerttermek is, vannak kivetítőfalak, amin bárki bármit megnéznet - de leginkább azt, amiből tanul, pl. a Föld valós történetét.

Szülés:

A terhesség 3 hónapig tart fájdalom nélkül. Ezt szent folyamatnak tekintik, mert rögtön a fogantatás után a nő bemegy 3 napra egy fénytemplomba, ahol a megszületendő gyermekének szép zenéket és szeretetteljes gondolatokat kezd küldeni.

Teloszban a vízben szülés az apa jelenlétében általános.

Magasságuk:

Teloszban a nők átlag 2 méter, a férfiak 2,3 méter magasak, ám a Belső Földön, Aghartában 3,7 méter az átlagos magasság.

Életkoruk:

Nincs halál!!! Örökké élnek! Például a királyi pár már 30.000 éve él egy testben.

Egy átlag teloszi leginkább 30 év körülinek szeret kinézni.

Ugyanakkor bárki újrainkarnálhat, ha akar.