Az első világtörténelmi jelentőségű interplanetáris társadalmi kapcsolat a Föld és a Mars népei között 1956-ban

( Tanulmány )

3. rész

És mihelyst elkészült Genovese tudós csapatának ez a repülő járműve, attól fogva egyszerűen csak "hajónak" nevezték azt. Ez a repülő "hajó" egy speciális ötvözetből készült, melynek minden menet közben fellépő nyomást és hőmérsékletet ki kellett bírnia. A gömbalakú hajó két egymástól elszigetelt kamrából állott. A külső és a belső egy abszolút légmenetes térrésszel volt elválasztva.

A belső kamra vagy kabin fel volt szerelve mindenféle fontos műszerrel és az utasok kényelmét szolgáló berendezésekkel, például légkondicionálóval is. A légüres tér a két kamra között egy óriási energia-akkumulátorként szolgált. Ezt az energiát a jármú külső felületéről gyűjtötték össze - éppen ezért kellett ez a gömbforma, hogy hatékony legyen az energiafelvétel.

A két kamrát vagy kabinrészt üvegszerű támasztékok tartották szilárdan egyben és sok felületi kémlelőnyílással is rendelkeztek, hogy belülről tökéletesen látni tudják 360 fokban a külső környezetet.

A repülő gömb északi és déli csúcsán két csőszerű kidudorodás volt található, melyek az elektromos turbinák helyéül szolgáltak és amelyek a gömb fel-lemozgását tették lehetővé.

De azt azért hozzá kell tenni : valójában az északi-déli turbinák a földi gravitáció leküzdésében játszottak lényeges szerepet - épp úgy, mint a mi helikoptereinknél a főrotor! Csakhogy ezt az egyszerű tényt mai napig még a műszaki értelmiségnek sem közlik, és a hivatalos fizika továbbra is valami felhajtóerőről hazudozik! És hogy ez mekkora hazugság, és hogy nincs más szándék emögött sem, minthogy az emberek még véletlenül se álmodjanak valami szabadenergiás közlekedési eszközről, mi sem mutatja, hogy szinte már hittételként merevedett meg, hogy a helikopter egy aerodimamikus jármű ( lásd pl. a wikipédia helikopter cikkét is ). Ugyanakkor melyik tisztelt műszaki értelmiségi vette a fáradságot, hogy egy helikopter mozgását - ez lehet helikoptermodell is - letesztelje légüres térben is??? Mert akkor rögtön kiderülne - ha elég nagy fordulatszámot elér a rotor -, hogy a helikopter szabad térbe emelkedése független a levegőtől, és egyedül a rendszer fordulatszámától, azaz a saját gravitációs mezejének felépülésétől függ!!!

Vagyis ugyanoda jutottunk, mint a tanulmányunk első részének a vége felé: a gravitációs erőtér független a tömegtől, egyedül az adott rendszer relatív forgásállapotától függ!

( A "forgásállapot" persze nem hivatalos fogalom, de a "perdület" kifejezést, mivel az hivatalos fizikában a tömeggel is összefüggésben van, már nem szerencsés használni. )

Ellenben Magyarországon is mit látunk? A nagy fizikus zsenik a néphez mikor szálltak le annyira, hogy esetleg az igazságról is tájékoztassák? Vagy nekünk már csak a valóban tiszteletre méltó tudású alternatív fizikus, Egely György tud a néphez szólni? Jóllehet 20 év óta bizony ő is sokszor ismétli magát, pl. azzal is, amikor arról beszél, hogy kiskorában mennyire unatkozott az orosz órán és ezért kitépdeste a legyek szárnyait, majd ilyen állapotban próbálta újra reptetni őket - és akkor hirtelen jött neki a nagy felismerés : levegő nélkül is lehet repülni! - Nagyszerű, kedves György, de akkor miért nem vontad le ebből az elemi tényből az alapvető következtetéseket??? És miért úgy írod a valóban figyelemre méltó könyveidet, hogy az az új fajta gondolkozás számára kevés, a réginek meg már sok? És miért nem mersz Te sem teljesen szakítani a dogmatikus fizikai világképpel? És miért nem lehetett egyszer sem olyan egyszerű kísérleteket végezni, amely egyértelműen megmutatná házi körülmények között az antigravitációs hatást?

Mert pl. a helikopternél is pusztán a rotor forgását nem a belsőégésű motor biztosítaná, hanem bármely más tisztább energia, akkor ez a repülő szerkezet vajon mihez állna közelebb? Egy aerodinamikai járműhöz vagy egy ufóhoz?

Genoveséék tehát ellátták repülő gömbjüket az északi-déli pólusokon ( ez szintén kozmikus analógia, hiszem a mi forma-világegyetemünkben a legtöbb égitest gömb alakú, melynek a legfontosabb pontjai a mágneses északi-déli sarkok ) elektromos turbinákkal, melyek az antigravitációs hatást biztosították, ugyanakkor a gömb belső, központi tengelye mentén beépítettek két főperiszkópot is, melyek a kémlelő nyílások mellett a legfontosabb vizuális tájékozódási eszközök voltak, főleg távolabbi pontok azonnali vizuális felismerésénél a csillagászati távcsőhöz hasonló nagyítóképességük miatt. ( Ez a főtengely mentén beépített periszkóp-funkció az Adamski típusú vénuszi felderítőhajónál is megtalálható. ) Ezek a periszkópok pedig közvetlenül az északi-déli turbinák felett helyezkedtek el.

A gömb horizontális, vízszintes irányú mozgását pedig négy, középen 90 fokonként elhelyezett, az északi-délinél valamivel kisebb elektromos turbinák biztosították, így összesen hat turbina volt található rajta. Ezenkívül volt még a keleti és a nyugati oldalon két kiálló mágneses antenna, melyek az oldalirányú mozgásnál segítettek, még pedig abban, hogy a gömb egy pillanat alatt irányt tudjon változtatni, úgy, hogy az egyik antenna semlegesítette a mágneses teret abban az irányban, amely felé éppen a repülő szerkezet tartott.

Ez tehát az a jellegzetes és híres-hírhedt ufó-mozgás, melynél mind a mai napig a tisztelt "ufó-kutatóink" értetlenül bámulnak! Pedig már ez a mozgás is egyértelmű bizonyíték arra - és ez azon a millió ufó-felvételen is jól látszik, melyeket az utóbbi kb. 60 évben készítettek -, hogy amit látnak, az ufó, és nem Vénusz, nem meteorológia ballon, nem mocsárgáz, nem diszkófény - és főleg nem közönséges földi repülő!

Mert egy közönséges földi repülő- ahogy minden közönséges űrhajó is - valójában nem más, mint egy repülő koporsó, ahol annyi elemi életbiztosítása sincs az utasoknak, hogy a repülő belsejében lévő mágneses teret elválasszák a külső mágneses tértől!

És hogy ezt az abnormalitást miért tartja természetesnek a mai emberiség? - azért, mert az oktatásunk és tudományos tekintélyek révén a newtoni világkép hazugságait verték az emberek fejébe, melyet aztán a relativitás elmélet meg a kvantummechanika egy óriási rákos daganattá növesztett az önhitt értelmiség agyában!

Ezért van az, hogy el sem tudják képzelni, hogy amikor az ufó hirtelen irányt vált, akkor a benne lévő utasok miért nem lapulnak szét azonnal palacsintává a falán. És még a mi "Keviczky Kálmán-díjas" ufó-kutatóink is csodálkozva tárják szét a kezüket mondván : " Ez a jelenség a mai fizika törvényeinek teljesen ellentmond, de talán majd valamikor megértjük!" - Mikor, kedves uraim? Száz év múlva, vagy ezer év múlva, mire a földi élet addigra már vagy egy tucatszor kipusztul, éppen az alkalmazott primitív és súlyosan környezet- és emberszennyező technológia miatt?

Vagy még mindig Narcisio Genovese történetét is tudományos-fantasztikus regénynek tartják, tisztelt ufó-kutató uraim? Miközben a mindennapokban tudatilag 100%-ig próbálnak megfelelni a "társadalmi elvárásoknak", de hétvégeken a különböző konferenciákon és előadásokon az ufókról bájcsevegnek, de természetesen mindig tudománypolitikailag korrekt módon, hogy véletlenül se tegyenek fel olyan valóban kényes kéréseket, melyek alapjaiban kérdőjelezik meg a modern materialista áltudományt!

Éppen ezért kell folyamatosan kihangsúlyozni - és a honlapunk is ezért született -, hogy az ufó-jelenség alapvető megértéséhez teljesen új spirituális szemlélet kell! Ez elengedhetetlen! E nélkül ugyanis minden ufóról való beszéd olyan, mintha Dunába vizet hordanánk - vagyis pótcselekvés! Mert ahogy egykor a marxizmus-leninizmus intézetétől is hiába vártuk volna el, hogy bebizonyítsa Isten létét - mivel már az alapszemléletük is hibás volt -, épp úgy a modern tudománytól sem várhatjuk, és főleg nem az ő ufóval kapcsolatos megmondó embereitől ( Hynek, Vallée, Sagan, Asimov, Lem, A. C. Clark, Drake, Friedman, Hawking stb. ), hogy feltárják az igazságot, mikor egzisztenciálisan ezerszeresen a materialista sötétséghez vannak kötve! Vagyis hazudtak/ hazudnak mindig, mindenütt, minden hullámhosszon...

Nos, az ufó hirtelen helyváltoztató képessége az egyik alapvető és minimálisan megkövetelt tulajdonsága ( a másik az antigravitációs képessége ), mely miatt ezt a közlekedési eszközt egyáltalán ufónak vagy interplanetáris járműnek lehet nevezni, és amíg sem a félhivatalos ufókutatás, sem a hivatalos tudomány nem akarja megérteni ezt a jelenséget, addig nincs joguk arra, hogy az embereket becsapva vagy egyszerűen letagadják a jelenséget, vagy félremagyarázzák, éppen azért, hogy az emberiség elemi spirituális ébredését - mert az ufójelenség már az ötvenes évektől valójában Krisztus/Maitréja újra eljövetelének a jele, ahogy ezt minden szentkönyvben már évezredekkel ezelőtt leírták! - lehető legkésőbbi időpontig tolják el!

Kiemelt cikkek

Válasz az UFO-kutatás hét alapkérdésére 1. rész

Evukációs flották a Föld körül
Evukációs flották a Föld körül

 A kezdőlapon jó egy éve feltett hét alapkérdés megválaszolására eljött az idő :

1. Mik az ufók?

Olyan űrjárművek, melyeket a ( Földnél ) magasabban fejlett technikai civilizációk entitásai bolygók és/vagy naprendszerek közötti közlekedésre rutinszerűen használnak.

Azonban az „ufó” meghatározás természetesen nem pontos, sőt inkább cinizmusról és tudatlanságról tanúskodik, mivel ez a mozaikszó egyszerre tükrözi a mai ( bár már nem sokáig )  uralkodó, euro-amerikai típusú áltermészettudomány materialista szemléletét, másrészt azt is, hogy még a durvaanyagban észlelt jelenségeket is automatikusan letagadják, ha a mindennapi tapasztalat ellentmond a materialista elméleti rögeszméknek.

Bővebben ...

A kozmikus magyarság – a Mindenség kulcsa

A kozmikus magyarság – a Mindenség kulcsa

Most, hogy közeledünk a galaktikus együttállás sorsdöntő napjához, és az ezzel együtt járó kibírhatatlan lelki feszültségeket is megtapasztalva, melyet a remény és kétség szinte percenkénti váltakozása okoz a Fény után vágyakozó lélekben, eljött az ideje annak is, hogy beszéljünk a magyarság kozmikus küldetéséről, arról az örök és szent megbízatásról, melyet minden földi nép közül éppen a földi magyarság tagadott meg a legjobban!

Bővebben ...

Válasz az UFO-kutatás hét alapkérdésére 2. rész

Adamski találkozása Orthonnal
Adamski találkozása Orthonnal

2. Honnan jönnek?

 

Addig erre a kérdésre sem lehet kellő mélységben megadni a választ, amíg bizonyos tudati feltételekkel a kérdésfeltevő nem rendelkezik.

Mert ha az ilyen személy legalább elemi fokon nem alakított helyes képet az ufókról, hogy mik is lehetnek egyáltalán, addig a ’honnan jönnek?’ kérdésre adandó választ sem nagyon értheti meg.

Lássunk tisztán : az egész emberiség jelenlegi válságának a valódi oka magában a tudatban, az eddig évezredeken át kontrollált emberi tudatban keresendő, mely mai napig egy illúzió-világegyetemet érzékel maga körül, ami köszönő viszonyban sincs a világegyetemünkben lezajló valós folyamatokkal, a mindenséget irányító tényleges erőkkel és ezeknek a belső összefüggéseivel.

Bővebben ...

Idővonalunk csődje - és egy megoldás 1. rész

Idővonalunk csődje - és egy megoldás 1. rész

Elég furcsa idővonalon vagyunk - vagy inkább ebben rekedtünk, mivel az események itt még olyanok, mint amikor egy régi zenegép zsinórját lejátszás közben kihúzzák a konnektorból, így az utolsó, már senkit sem érdeklő zeneszám, egyre halkulva, egyre akadozva ugyan, de még továbbfolytatódik - viszont az új, korszerű lejátszó sehol sincs, így az új időknek új dalai sem hallhatóak még.

Ez a fő probléma.

Bővebben ...