Nézzük meg először ezt a videót :
https://www.youtube.com/watch?v=mlFp5T0f4mM
Nos, nem kell az emberi psziché mélységeinek nagy tudósának lenni ahhoz, hogy megállapítsuk : egy landoló repülő elefánt látványa a mai emberi tudat hitrendszerén jócskán kívül van, ezért még a legnyitottabb gondolkozású egyének is rögtön valami turpiságra gondolnak e videóval kapcsolatban.
De gondoljuk csak bele, mondjuk 120 évvel ezelőtt, mikor az első kezdetleges gépkocsik megjelentek és még repülők sem voltak, milyen hatása lett volna az akkori emberekre pl. egy repülő gépkocsi látványa, vajon az ő hitrendszerük elfogadta volna ezt :
https://www.youtube.com/watch?v=g7f1feSjDks
A fenti videó repülő autójánál viszont jól látszik az antigravitációs hatást okozó kicsiny propelleres szerkezet, melyből három darab van : kettő oldalt, az ajtók alatt az alvázra rögzítve, egy pedig hátul ( ez a videóban csak 0p 32mp-0p 36mp között látszik jól ) középen, a rendszámtábla alatt, mint stabilizátor. A kicsiny felemelő szerkezet maga is két propellerből áll, és, úgy tűnik, egymással ellentétesen forognak, növelve ezzel is az antigravitációs hatást.
Ez az egyszerű és egyben nagyszerű találmány kísérleti bemutatása tehát megint szembesített bennünket azzal az elemi fizikai ténnyel, hogy a gravitációs erő nem a tömegtől függ, hanem két vagy több forgó valóságrendszer egymáshoz viszonyított szögsebességétől és fordulatszámától.
Másrészt mivel az autót felemelő szerkezetek jól láthatóak, ezért sok nyitottabb gondolkozású ember ezt a repülő autót már többé-kevésbé realitásnak fogadhatja el, bár a látvány sajnos még többnyire a tömeg tudatának és annak vezetőinek hitrendszerén kívül van. ( Ám ennek a videónak a megkérdőjelezése a hagyományos hitrendszerrel rendelkező egyéneknél sem sima tagadásként jelentkezik, mint a repülő elefántos videónál, mert itt általában az emelkedés tényét már elfogadják, csak az autót formáját tartják trükközésnek és ballonnak gondolják. )
Ugyanakkor sajnálattal kell megállapítanunk azt is, hogy az emberiséget a mai napig mennyire az orránál fogva lehet vezetni, hogy még most, a 21. század elején is inkább hisz az elméleti tekintélyeinek ( persze mi más miatt, mint létfenntartási félelemből ), mint a saját szemének! Az antigravitációs hatás ugyanis egy mindennapos jelenség! Ezt mindenki tapasztalhatta, aki pl. egyszer is kerékpározott már az életében! Mert másképp egy kerékpárral nem is lehet közlekedni, csak úgy, hogy pedálozva meghajtjuk a kereket, mellyel annyi antigravitációs teret gerjesztünk, hogy a biciklivel nem csak haladni tudunk, hanem az egyensúlyban is marad és nem dől el!
Ugyanis minden forgó test mindig saját téridő-valóságot generál, melynek csak az egyik következménye az, hogy a külső valóságtól független erőrendszerrel is rendelkezik!
De a kerékpározás-effektushoz még hozzátehetnénk azt is, hogy érzékenyebb emberek biciklizés alatt bizony még súlycsökkenést is érezhetnek - és éreznek is, csakhogy a racionális tudat ezt az észlelést azonnal a hallucinációk kategóriájába sorolja, holott a tudatalatti pontosan észleli az antigravitációs hatást!
A forgó test saját téridő-valóságának generálását pedig nagyon jól szemlélteti pl. a giroszkóp :
https://www.youtube.com/watch?v=w5hQJNpWBP4
A giroszkóp pedig mi más lenne, mint egy ufó elemi fokon? Pontosabban : mi más a giroszkóp által bemutatott effektus, mint minden kutatóűrhajóban ( ufóban ) általában a padló alá vagy a középső tengelyre beszerelt forgó alkatrész antigravitációs hatása? Ez a hatás pedig csak a fordulatszámtól függ. Nyilvánvaló ezért, hogy ha tudnánk egy olyan giroszkópszerű szerkezetet építeni, mely már nem mechanikai jellegű, azaz a fordulatszám növekedését nem gátolná maga a fém szerkezete és a mechanikai surlódás, ami a forgás következménye, hanem pl. higanyt választanánk és ezt vákuumtérbe tennénk, ahogy ezt sok civilizáció is használja ufó-meghajtásra, akkor a fordulatszám-növekedés elérhet egy olyan szintet, hogy a szerkezet szinte azonnal ki tudna lőni a Föld, sőt a Naprendszer vonzáskörzetéből is!
Ugyanakkor fel szeretnénk még hívni a figyelmet arra is, hogy nem csak a kerékpározás alatt találkozhat a közönséges ember olyan ordító antigravitációs hatással, melyet a kollektív tudat még nem vesz figyelembe, hanem maga a helikopter is egy antigravitációs elven működő légi közlekedési eszköz! Azaz minden, csak nem aerodinamikus jármű! - ahogy ezt félre vezető módon hivatalosan nevezik.
Egyes helikopter típusokban pedig éppúgy használják egymással ellentétesen forgó propellereket vagy lapátokat ( ekkor nem kell farokrotor ), mint a kutatóűrhajókban :
https://www.youtube.com/watch?v=vBfW4mbrodA
Végül még egyszer hangsúlyozni szertenénk, hogy az antigravitációs hatással mindig súlycsökkenés is jár - legalábbis a régi vonatkozási rendszerhez képest :
https://www.youtube.com/watch?v=fhhBA9vUbDo
( Ehhez kapcsolódik még honlapunk egy korábbi cikke : https://www.spiritufo.ditro.hu/valodi-ufo-kutatas/elhallgatott-tenyek/80-newton-tronfosztasa )