Csoda, hogy újra előkerült ez a Belső Föld-videó, amit még 2011-ben feliratoztunk, de az eredeti formájában levették néhány éve.

Nos, ez a videó MAGA a beavatás!

Ja, hogy nem vettétek észre?! Hiszen naponta több tucat videót néztek, meg spiri-gurut, meg haza-megmentő próféta felhívását, úgyhogy lélek és az érzékszervek már rég eltompultak a mindennapi létharcban, hogy a lényegest a lénytelentől megkülönböztessék, pedig: NINCS SEHOL MOST A FÖLDÖN SEM VIDEÓ, SEM LEÍRÁS, AMI A BELSŐ FÖLDI VALÓSÁGOT ILYEN PONTOSAN ÉS 100% IGAZAN BEMUTASSA!

Az igazság felszabadít! - valóban, ha LÉLEK ezt igazságnak ismeri fel!

Belső Föld ismerete nélkül azonban nincs kozmikus külső fejlődés sem, mert a belső és külső mindig együtt jár!

Minél többet tudsz a Belső Földről, ami a modern korunkba maga az önbeavatás, annál többet fogsz tudni a jövő-jelened soha véget nem érő kozmikus fejlődéseiről!

E kettőt a Lélek fogja át, mely a Szellem tükröződése, ami egy Bach fúgához is hasonlítható: minél magasabbra mennek a felső szólamok, annál mélyebbre a basszus, mégis mind teljes harmonikus egységben.

Amíg az ember csak a Külső Földön él, nem más, mint egy egydimenziós lény, egy kukac!

Mélységi dimenzió nélkül, felszínesen, a nevetséges vágyaival együtt!

A valódi élet először a kozmikus dimenziók feltárulásával jön meg neki, ami nem más, mint önmaga lelke mélységeinek feltárulása.

Mégpedig a fúgához hasonlóan két irányban:

1. külső kozmikus dimenziók, a maguk végtelen univerzumaival, galaxisaival és csillagrendszereivel

2. belső kozmikus dimenziók, A MAGUK VÉGTELEN BELSŐ VILÁGAIVAL ÉS BELSŐ NAPJAIVAL!!!

A Föld bolygó átmérője kb. 8000 mérföld, 12.800 km.

A Földhéj vastagsága, ami elválasztja a Belső Földet a Külső Földtől, kb. 800 mérföld, 1300 km.

Ha újra felszabadulnának azok a járatok, amelyeken Lemúria és Atlantisz idejében még napi szinten lehetett közlekedni a Külső és Belső Föld között, akkor a héj feléig, kb. 650 km-ig mindenki megtapasztalná, hogy fokozatosan csökken a gravitáció, elérve egy 0 pontot, majd ott megfordul az egész gravitáció iránya, de csak fele annyi mértékben, mert a Belső Nap szelíd, harmonikus elektromágneses sugárzása csak kb. fele annyi gravitációt biztosít a Belső Földön, mint a Külső Nap a Külső Földön.

Szóval ha levonjuk a Föld bolygó átmérőjéből, az 12.800 km-ből a 2x1300 km-t, 10.200 km (6375 mérföld) átmérőt kapunk: ez a Belső Föld konkáv bolygóvilágának az átmérője!

A Belső Föld központi Napja kb. 750 mérföld, 1200 km átmérőjű, ezért a Belső Föld homorú felszíne és a Belső Nap közötti égbolt vastagsága: 10.200/2 - 1200/2 = 4500 km Így a Belső Földön 4500 km-re van a fejünk felett a Belső Nap.

Azonban a Belső Nap is egy külön világ!

Mert ha be tudnánk lépni a Belső Napba, akkor azt találnánk, hogy az is üreges! Éppen olyan üreges, mint a Föld, mint minden bolygó és csillag!

Vagyis BELSŐ NAPON BELÜL VAN MÉG EGY VILÁG A MAGA BELSŐ NAPJÁVAL, AMELY BELSŐ NAPON BELÜL VAN MÉG EGY HASONLÓ VILÁG... és így tovább...

A végtelenségig!

Azaz, hogy most már elértük a primitív kukac-létünk lehetőségeinek végső határát - az Első Hullám mindenképpen! - KÉTIRÁNYÚ fejlődés indul meg nálunk:

1. a végtelen univerzum felfedezése

2. a saját belső világunk felfedezése

Kiemelt cikkek

Válasz az UFO-kutatás hét alapkérdésére 1. rész

Evukációs flották a Föld körül

A kezdőlapon jó egy éve feltett hét alapkérdés megválaszolására eljött az idő :

1. Mik az ufók?

Olyan űrjárművek, melyeket a ( Földnél ) magasabban fejlett technikai civilizációk entitásai bolygók és/vagy naprendszerek közötti közlekedésre rutinszerűen használnak.

Azonban az „ufó” meghatározás természetesen nem pontos, sőt inkább cinizmusról és tudatlanságról tanúskodik, mivel ez a mozaikszó egyszerre tükrözi a mai ( bár már nem sokáig )  uralkodó, euro-amerikai típusú áltermészettudomány materialista szemléletét, másrészt azt is, hogy még a durvaanyagban észlelt jelenségeket is automatikusan letagadják, ha a mindennapi tapasztalat ellentmond a materialista elméleti rögeszméknek.

A kozmikus magyarság – a Mindenség kulcsa

Most, hogy közeledünk a galaktikus együttállás sorsdöntő napjához, és az ezzel együtt járó kibírhatatlan lelki feszültségeket is megtapasztalva, melyet a remény és kétség szinte percenkénti váltakozása okoz a Fény után vágyakozó lélekben, eljött az ideje annak is, hogy beszéljünk a magyarság kozmikus küldetéséről, arról az örök és szent megbízatásról, melyet minden földi nép közül éppen a földi magyarság tagadott meg a legjobban!

Válasz az UFO-kutatás hét alapkérdésére 2. rész

Adamski találkozása Orthonnal

2. Honnan jönnek?

Addig erre a kérdésre sem lehet kellő mélységben megadni a választ, amíg bizonyos tudati feltételekkel a kérdésfeltevő nem rendelkezik.

Mert ha az ilyen személy legalább elemi fokon nem alakított helyes képet az ufókról, hogy mik is lehetnek egyáltalán, addig a ’honnan jönnek?’ kérdésre adandó választ sem nagyon értheti meg.

Lássunk tisztán : az egész emberiség jelenlegi válságának a valódi oka magában a tudatban, az eddig évezredeken át kontrollált emberi tudatban keresendő, mely mai napig egy illúzió-világegyetemet érzékel maga körül, ami köszönő viszonyban sincs a világegyetemünkben lezajló valós folyamatokkal, a mindenséget irányító tényleges erőkkel és ezeknek a belső összefüggéseivel.

Idővonalunk csődje - és egy megoldás 1. rész

Elég furcsa idővonalon vagyunk - vagy inkább ebben rekedtünk, mivel az események itt még olyanok, mint amikor egy régi zenegép zsinórját lejátszás közben kihúzzák a konnektorból, így az utolsó, már senkit sem érdeklő zeneszám, egyre halkulva, egyre akadozva ugyan, de még továbbfolytatódik - viszont az új, korszerű lejátszó sehol sincs, így az új időknek új dalai sem hallhatóak még.

Ez a fő probléma.